El Club de Golf i P&P Palamós es va fundar el 15 de Desembre del 2006 per un grup d'afeccionats a aquest esport. Fou designat President de l'entitat el senyor Josep Mercader que segueix exercint el càrrec.

En la data esmentada, un grup d'amics i coneguts, va formar la Junta Gestora, van buscar el suport d'altres afeccionats fins arribar a ser 48, que foren els socis fundadors.

Van entrar a la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya la documentació necessària per tal de fundar el primer Club de Golf i Pitch and Putt de Palamós, club sense camp.

L' Ajuntament de la vila, va recolçar aquesta iniciativa i ens va oferir les instal.lacions del Pavelló Municipal d'Esports com a seu del Club, lloc on tenim el local social.

Nou anys d'existència, es motiu d'orgull i satisfacció. El sommi d'una colla d'amics i afeccionats a aquest esport, avui és una realitat amb el nom de Club de Golf i P&P Palamós. Actualment, el club té mès de 171 socis.

Organitzem 10 campionats temporada i d'aquest destaquem el Golf a la Sorra, a la Platja Gran de Palamós i el torneig de golf Vila de Palamós, dins els actes de la Festa Major.

socis fundadors club golf palamos

Objectius fundacionals:

• Que els afecionats al golf i P&P., de Palamós i pobles veïns, es facin socis del nostre club a fí d'aglutinar esforços.
  • Organització de campionats amb el nom “vila de Palamós”
  • Aconseguir que els camps de golf i P&P de les rodalies, puguin oferir als nostres associats millors condicions econòmiques i que vulguin participar en l'organització dels campionats.
  • Que un equip escollit pels nostres socis, representi el nostre club i municipi en campionats d'arreu i portant el nostre uniforme i anagrama.
  • Fixar la data 15 desembre com la diada social del club (data fundació) i celebrar-la amb tots els socis.
  • Oferir la possibilitat de fer cursets a tots aquells socis interessats en aquest esport, adults i nens.

A qui som: nova direcció, dies i horaris obertura local. C/ Enric Vincke nº 14. Horari: Dimarts i Dijous de 17 a 20.

club golf palamos oficines 1    club golf palamos oficines 2